Anasayfa / Varis Hastalığı / Varis Tedavisi Fiyatları

Varis Tedavisi Fiyatları

Bir çok hastalık gibi sağlığımızı ciddi yönde etkileyen varis erken dönemde tedavi edilmesi halinde hem daha ekonomik, hem de 10 dakika gibi kısa bir sürede sağlığınıza kavuşma imkanı sağlayacaktır. Fakat tedavinin geciktirilmesi hem tedavi ücretinin biraz daha yüksek, hem de tedavi sürecinin biraz daha uzamasına neden olacaktır. Şu bir gerçek ki hiç kimse varisler ile bir ömür geçirme imkanı yoktur. Bir kaç yıl şikayetlerle yaşasa bile bu noktadan sonra ortaya çıkacak olan kanamalar ve iyileşmeyen yaralar ile bacaklarınızın kesilmesi bile gündeme gelebilir. O nedenle varis kesinlikle tedavi edilmesi gereken bir hastalık olup, ne kadar erken davranırsanız o kadar avantajlı çıkarsınız.

Op. Dr. Oğuz Uğur Varis Tedavi Fiyatları
İstanbul Anadolu yakasında yaşayan varis hastalarına yönelik hizmet veren IDEA klinik kadıköy şubesinde görev yapan Op. Dr. Oğuz UĞUR muayene ve tedavi ücretleri bu sayfada yer almaktadır.

Varis Tedavi Fiyatı Nasıl belirlenir?
Daha yeni ortaya çıkmış kılcal varis hastası ile yıllardır bu hastalık ile yaşayan ve kalın varis haline gelen bir insanın tedavisi ve tedavi ücreti aynı olamaz. Çünkü birisi lazer ve radyofrekans ile sadece 10 dakika gibi kısa bir sürede tedavi edilirken, diğeri ise köpük ve skleroterapi kullanılması gerekli olup, aynı zamanda 1-6 seans sürmektedir. Bu şekilde varis tedavi fiyatları her hastada farklılık ortaya koymaktadır. Varis tedavi ücretinizi öğrenmenin 2 yolu olup, muayene olarak yada hastalığınıza ait resim göndererek öğrenebilirsiniz.

Sanal Muayene Özelliğini Kullan
Idea klinik hastalarına sağladığı kolaylıklar her geçen gün artmaktadır. İstanbul, Ankara ve İzmir’de açtığı klinikler ise sizlere en yakın noktada olmayı amaçlayan kurum aynı zamanda bir tıkla muayene ücretinizi öğrenme imkanı sunuyor. Bunun için aşağıda yer alan linke tıkladığınızda açılan sayfada hastalığınıza dair bir yada bir kaç resim göndererek hekimlerin bu görüntüleri inceleyerek tedavi ücretinizi size bildirecektir. Resim gönderme işlemini dilerseniz bilgisayardan http://www.varisistanbul.com/varis-tedavi-ucreti.html sayfasına girerek dilerseniz akıllı telefonların WhatsApp özelliğinden yararlanarak 0542 231 28 23 nolu telefona göndererek öğrenebilirsiniz.

Ameliyatsız Varis Tedavi Yöntemleri
Alanında tecrübeli kalp ve damar cerrahisi uzmanlarının görev yaptığı Idea klinik en gelişmiş imkanları siz hastaları için seferber etmektedir. Sadece ameliyatsız varis tedavi yöntemlerini uygulayan Idea klinik Lazer, Radyofrekans, Köpük ve Skleroterapi gibi cilt üzeri ve damar içinden uygulanan yöntemleri uygular.

Lazer: Köpük ve skleroterapide kullanılan iğnenin girme imkanı olmayan en ince kılcal damarların tedavisinde uygulanan lazer cilt üzerinden koyu renkli damarlara ulaşır ve yoğun ısı ile tahrip etmektedir.

Radyofrekans: Yine aynı şekilde lazer gibi cilt üzerinden kılcal ve orta boy varislerin tedavisinde uygulanmakta olup, ısı yerine radyo dalgaları ile sorunlu damarları tahrip etmektedir.

Köpük Yöntemi: En gelişmiş varis tedavisi olarak nitelenen köpükle varis tedavisi ilaç + hava karışı ile hazırlanan maddenin hastalıklı damarlara enjekte edilmesi ile yapılır. Anında yok olan sorunlu damarlar sonsuza dek sağlığına kavuşmuş olur. Aşağıda yer alan video’da nasıl yapıldığını göreceğiz.

Skleroterapi: En kalın varislerin tedavisinde uygulanan Skleroterapi ise sadece ilaç olarak kullanılır. Yine çok ince bir enjektör ile damarlara enjekte edilir. Sorunlu damarlar anında yok olurlar.

Ameliyatsız Varis Tedavisi İzle
Aşağıda yer alan Video’da köpükle varis tedavisi gösterilmektedir. Kalın varis vakasına uygulanan yöntem için 2 seans planlanmış ve görüntülerde ilk seansın uygulaması yapılmaktadır.