Anasayfa / Hastalıklar ve Tedavileri / Varis hastalarında görülen bacak ağrısı

Varis hastalarında görülen bacak ağrısı

Varis AğrısıÖnceleri çok fazla şikayete neden olmayan varis tedavisi içinde çok fazla gereklilik hissedilmez. Ne zamanki hastalık ilerlemeye başlayıp orta ve büyük boy varis olması ile ortaya çıkan şikayetler ile artık çözüm yolu aramaya başlarız. Bu şikayetlerden biride bacaklarda görülen ağrılardır. Özellikle uzun süre ayakta kalmanız durumunda şiddeti artan varis ağrısı geçmesi için mutlaka uzanıp ayaklarınızı havada tutmanızı gerektirir.

Ağrı Dışında Varis Şikayetleri Nelerdir?
Bacaklarda görülen ağrı şikayetlerin sadece biri olup ağrı dışında şişlik, kaşıntı, yanma, karıncalanma, kramp, kanama ve iyileşmeyen yaralar ile karşılaşmanız süpriz olmasın. Tüm bunların hepsi %90 oranında varis hastalığına balı olarak ortaya çıkmakta aynı zamanda hastalığın ilerlediğini tedavi için geç kalmamanız gerektiğini göstermektedir.

Varis Tedavisi Sizi Korkutmasın
Yapmanız gereken tek şey sadece 30 dakikanızı ayırmaktır. Idea klinikleri ameliyatsız tedavi yöntemleri ile ameliyatsız, narkozsuz ve hastanede yatma gereği olmadan ömür boyu varis hastalığından kurtarmaktadır. Bunun için yapmanız gereken tek şey ücretsiz muayene imkanımızdan yararlanıp sizin için belirlenen varis tedavi şeklini incelemektir.